Coaching to partnerska relacja, w której wspieram klientów w poszukiwaniu własnych sposobów działania i osiągania celów. W coachingu to klient ma wszystkie zasoby do dokonywania zmiany. Ja znam pytania, klient – odpowiedzi. W swojej pracy wykorzystuję założenia Racjonalnej Terapii Zachowania.

Współpraca rozpoczyna się od bezpłatnej konsultacji, której celem jest skonfrontowanie oczekiwań klienta z możliwościami coachingu. Następnie wspólnie ustalamy zakres i szczegóły tej współpracy.

Przykładowe tematy coachingu:

  • wytyczanie realistycznych celów i ich realizacja
  • zarządzanie sobą w czasie
  • podejmowanie decyzji
  • realizacja swoich pasji
  • wiara we własne możliwości / pewność siebie
  • radzenie sobie ze stresem lub/i wypaleniem
  • zdrowy tryb życia
  • zmiany w życiu zawodowym
  • równowaga między pracą a życiem prywatnym
  • poprawa relacji w związku/rodzinie
  • rozwiązywanie konfliktów
  • rozstanie z partnerem/strata

Specjalizuję się również w obszarach:

– Problemy wychowawcze (coaching rodzicielski) – to propozycja dla osób, które zastanawiają się nad budowaniem dobrych relacji ze swoim dzieckiem tak, aby stało się ono w pełni autonomicznym, samodzielnym i szczęśliwym człowiekiem. Wspieram również rodziców w przypadku zachowań trudnych u dziecka lub sytuacji w rodzinie (np.  rozwód).

– Coaching dietetyczny (diet coaching) – pacjenci Poradni Dietetycznej AMARENA z którą współpracuję, przychodzą do niej głównie po to, żeby schudnąć. Postrzegają dietę jako coś ograniczonego w czasie, coś co trzeba przetrwać te dwa, trzy miesiące, pół roku. I często wracają, bo i nadwaga również niepostrzeżenie wróciła. Dieta redukcyjna, którą układa dla nich dietetyk jest początkiem drogi – drogi do ZMIANY NAWYKÓW ŻYWIENIOWYCH na nowe, zdrowe, prawidłowe. I tu często powstaje problem – więc jak to? To już tak na zawsze? Już nigdy nie będzie można jeść tego, co się lubi? Zawsze trzeba się będzie pilnować i żyć pod presją diety? Nie brzmi to zbyt dobrze, a gdy coś jawi nam się jako uciążliwe i wymagające nieustannego wysiłku to trudniej nam w tym wytrwać i często znajdujemy wymówki, żeby sobie prędzej, czy później odpuścić. I tu zaczyna się moja rola. Pomogę Ci:

– rozpoznać potrzeby, które zaspokajasz poprzez jedzenie zbyt dużo/niezdrowo/w nieodpowiedni sposób i znaleźć sposoby zaspokajania ich w bardziej racjonalny sposób

– znaleźć W SOBIE  motywację do zmian i znalezienie optymalnego (krok po kroku) sposobu ich wprowadzania, co znacząco zwiększa prawdopodobieństwo sukcesu

– wytrwać na każdym etapie wprowadzania zmian, tak aby były one stabilne i kojarzyły się z odzyskaniem kontroli nad sposobem odżywiania się, swoimi emocjami i własnym życiem